divendres, 8 d’abril del 2016

PRESENTACIÓ



Bona vesprada a tots!

El meu nom és Elena, nascuda a València, des d’aquest dia he viscut a un xicotet, encara que molt poblat, poble proper a la capital, Mislata. Actualment estudie segon curs de magisteri a la universitat de València amb la intenció del proper curs poder dirigir la meua formació cap a l’especialitat de pedagogia terapèutica.

En el meu temps lliure, entre altres, m’agrada llegir, el què? Principalment narrativa i poesia: Miguel Hernández, Kavafis, José Hierro o Lorca. Així mateix, gràcies a la influència dels meus pares, des de ben xicoteta, m’ha agradat la natura i tot allò relacionat amb les plantes. Per últim em caldria destacar la meua afició a pel·lícules i series: El senyor dels anells, Braveheart, Joc de trons, Víkings,Outlander...

I fins ací puc contar, fins a la pròxima!
 

1 comentari:

  1. Hola Elena, espere que inclogues també el qüestionari sobre hàbits lectora en aquesta entrada

    ResponElimina